Friday, April 15, 2011

We Are Rafter at Sungai Padas a.k.a JJCM at Sabah baa Pt 1

Diumumkan flight AK5114 akan berlepas ke Kota Kinabalu sebentar lagi..Penumpang-penumpang diminta bersedia di gate P12 untuk berlepas...

Long story to be short kali ini GBS ke KK..1st trip for this year..so sebb nk warm-up dulu utk 1st trip..so no no no trip oversea hokeh..dalam malaysia sajork..hehe. Actually trip kali ni bukan trip utk berjalan pn..di'highlight' kan lagi tajuk di atas ye..rafting..rafting..so memg asal2 hajat ke KK ni nak rafting di sungai padas..jalan-jalan cuci mata tu adalah perkara sampingan.

So kami berlepas jam 6petang sampai la di KK dalam around 8pm macam tu..actually flight kol 5.10 tapi biasela kan AA..kalo xdelay xsah..so layan jela..sebab AA je yang mampu..*sob2..Tapik kan..penerbangan ngan AA kali ni meyimpan satu kenangan sengal bagi aku..hahaa..xpasal2 aku buat concert bersama nyonya dengan stewardess to be atas flight..memg sengal..tapi xpe..janji dapat gift..thank you Tony..pasni kalo nampak nama aku lagi terbang ngan AA...buat la lagi game atas flight ye..aku nak kumpul gift AA byk2..hiks.

Dah sampai2 g checkin hotel la..Kami stay kat premenade hotel apartments sajork..nama pun cuti2 budget kan..nak stay kat hotel terkemuka memangla jawapan dia NO..hotel ni okla bilik die..bilik je ok ye..bilik sahaja..sebab ape aku ckp bilik sahaja..haa..honestly aku thriller gile duk hotel ni..bukan thriller duk dalam bilik tapi keadaan sekeliling utk menapak ke hotel nih..ngeri..sunyi..huhuu..tapi sebb bilik ok..harga pn ok..so layan je..buat2 berani..peace..=)..

Sampai sini je aku nak membebel..story2 kat sabah akan diceritakan dalam episod sterusnya ok..daaa..

IMG_3891
IMG_3898

No comments: