Tuesday, February 22, 2011

Muffin Story..


The Muffin Story begin..Al-kisahnye malam tadi xde keje dan amatlah kebosanan..aku tolong akak ipar aku buat muffin..best gak blaja-blaja buat keje dapur ni..al-maklumlah tak lama lagi dah nak up lagi setahun umur aku..hahhaa..umur pn dah meningkat..so kene la blaja2 buat keje dapur..cukup je suku abad..on jela..kalo dah sampai seru..huhuu..

Buat muffin ni best gakla..yang bestnye tang nak buat adunan die..nk buat adunan simple je..tapi yg xbest time nk bakar..lame kot..nak siapkan bakar satu adunan tu..fuhh..kalo sape xde tahap kesabaran yg tinggi..lagila parah..nk kene menunggu..mase nak tunggu muffin tu masak..aku lak xberanjak dr oven tu..duk je tenung muffin tu dibakar sambil buat ujikaji..cuak gak..sebab takut muffin xjadi then xmembentuk ngn elok..lucky..menjadi..so nila picture hasil malam tadi..


IMG_3804 IMG_3804(2)
**tadaaaa...amacam..?best tak..


Haaa..kat atas tula hasil dia..amacam..best kan..?memang best pn..(**angkat bakul masuk sendiri..hiks)..yang kat atas tu perasa coklat n vanila..tp yg available mcm2 peasa ade..coklat..vanilla..orange..etc..kalo nak rasa bolehla mintak kt aku ye..then kalo nak order n beli pn boleh..sebab akak ipar aku memg ambik tempahan muffin ni..so kalo berminat bolehla contact aku directly ke mail..ckupu87@gmail.com..available utk sebarang tempahan 24hours..so harga muffin ni adalah 50biji rm18 sajork..murah kan..?so ape lagi..kalo berminat boleh la buat tempahan skrg..=)

No comments: